|
Re: Day 4,so far so bad :(
Language=dutch;
[message]
Beste Nederlander. dit is geen Ragnarok Online forum. Dit is een algemeen Games forum. Omdat Ragnarok Online ook een game is, willen we je graag helpen. De meest gestelde vraag op dit forum is "how to create my own ragnarok server". Als iedereen daarvoor een nieuw bericht aanmaakt op de plekken waar die niet thuishoren, krijg je een chaos en onoverzichtelijkheid waar je geen kijk meer op hebt. Daarom heb ik je vorige bericht geplaatst. Je bent absoluut niet de enige die wil weten hoe je een eigen server opzet. Ikzelf speel geen Ragnarok Online en heb geen idee hoe je een server opzet. Je vorige bericht heb ik bij de andere Ragnarok Online berichten gezet. Daar staan allemaal alternatieven en complete gidsen op hoe je een eigen Ragnarok server opzet. Ik weet alleen dat er tig verschillende server en client-programma's zijn.
Om hulp vragen doe je niet met "HEEEELP! Ik heb de AHGF en de OHRONA aangezet en de config deed het.". Tijdens je eerste bericht had ik ook geen idee dat het om Ragnarok Online ging. Dat is ook niet duidelijk dit bericht te halen, behalve dat je een Ragnarok fan bent.
er is naast mij, nog één ander die hier Nederlands spreekt, schrijft en leest. Ik spreek jou in het Nederlands aan, in plaats van Engels zodat je doorhebt dat ik tegen jou spreek, jou in persoon.
Ook dit bericht voeg ik toe aan de rest van de Ragnarok Online "how to create my own server"-topic. Nog één bezwaar en ik moet maatregelen nemen. Door hier in het Nederlands te typen schend ik regels, omdat 99.99999% hier geen Nederlands spreekt/leest/schrijft.
Als het maar duidelijk is.
Succes met je eigen Ragnarok Online server.
[/message]
language=english;
Just look around this topic and some others in this section. There are a lot which explain how to create your own RO-server.
Good luck with your own Ragnarok Online server
XFX 9800GTX
Antec Performance One P182 case
Zalman 9700NT cooler
etc..etc....
|